مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 13:312015-11-26بين الملل

محمود عباس خواستار تعیین ضرب الاجل برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی شد


رییس تشکیلات خودگردان بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل خواست قطعنامه ای تصویب و تاریخی برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری تعیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ریاض منصور به عنوان ناظر دائم فلسطین در سازمان ملل، هفته جاری نامه عباس را در سازمان ملل قرائت کرد؛ نامه ای که در آن رییس تشکیلات خودگردان به خاطر عدم اجرای قعطنامه های سازمان ملل مربوط به مردم فلسطین ابراز تاسف کرده بود.

عباس در این نامه آورده: مجمع عمومی سازمان ملل، شورای امنیت، شورای حقوق بشر و سازمان ها و نهادهای مختلف سازمان ملل از جمله دادگاه جنایی لاهه به تصمیمات قاطعی درباره مسئله فلسطین رسیده است و ما بسیار متاسف هستیم که این تصمیمات اجرایی نشده اند .

وی با اشاره به اینکه حقوق فلسطینی ها نباید نادیده گرفته شود، درباره اوضاع قدس اشغالی هشدار داد و گفت احتمال دارد این درگیری از یک درگیری قانونی و سیاسی به یک درگیری مذهبی تبدیل شود.

یکسال قبل، تشکیلات خودگردان قطعنامه ای به سازمان ملل ارائه کرده بود که در آن خواستار پایان اشغالگری اسراییل و عقب نشینی این رژیم از کرانه باختری تا سال 2017 شده بود.

این قطعنامه سال گذشته به رای گذاشته شد اما رای کافی برای تصویب را به دست نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس خواستار تعیین ضرب الاجل برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی شد

محمود عباس خواستار تعیین ضرب الاجل برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی شد