مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 12:462015-11-26فرهنگي

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ از آژانس شیشه ای تا کارناوال مرگ


روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی از تلویزیون پخش می شود که از جمله آنها می توان به آژانس شیشه ای اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آژانس شیشه ای ، تا مدار صفر درجه ، سر خط ، راه حل نهایی ، کرانه های امید ، راه آبی ابریشم ، مأموریت آخر ، پرواز در شب ، نخل های سربی اند ، پلاگ ، یک مایل در چهار دقیقه ، کلید ، تبانی ، شجاع مرد کوچک ، بازگشت به دریا ، دوازده راند بازی از نو ، ارمون ، برگ و باد ، برادران کوآلا ، عصیان ، هدایت هواپیما ، عطش ، فرانک ریوا ، جهنده ، رقص در آتش ، آتشفشان دانته ، کارناوال مرگ ، جزیره گنج و مجتیک پنجشنبه و جمعه 5 و6 آبان از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

************************************* شبکه یک سیما فیلم سینمایی آژانس شیشه ای به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، پنجشنبه 5 آذر ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با نقش آفرینی پرویز پرستویی و رضا کیانیان آمده است: عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می شود که با اتوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ از آژانس شیشه ای تا کارناوال مرگ

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ از آژانس شیشه ای تا کارناوال مرگ