مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 11:562015-11-26سياسي

مخالفت دانشگاه یاسوج با برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به امنیتی شدن فضای دانشگاه گفت: مسئولان دانشگاه یاسوج با اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج مخافت کردند.

- علی رفعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، "با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر انقلاب در لزوم توجه به جوانان انقلابی مخصوصا دانشجویان انقلابی گفت: مسئولان فعلی بر خلاف سخن رهبری اقدام به مقابله و لغو برنامه های تشکل های انقلابی در دانشگاه ها می پردازند.

وی تصریح کرد: متأسفانه اخیرا فشار بر تشکل های انقلابی و ارزشی که خواهان تحقق اهداف و آرمان های انقلاب هستند، به یک ارزش در بین مسئولان تبدیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: تلقی ضدیت با فعالیت های ارزشی، واقعیتی است که در دولت فعلی در حال تحقق است و مطمئنا به دانشگاه ها ختم نمی شود.

رفعتی به ظاهرسازی برخی از مسئولان دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: جای تأمل دارد که آقایان در ظاهر، هفته بسیج را تبریک می گویند و از طرفی با برنامه های بسیج در هفته بسیج موافقت نمی کنند.

ادعای آزادی بیان می کنند، ولی برای جامعه دانشجویی یک فضای خفقان سیاسی می خواهند.

وی به رییس دانشگاه یاسوج هشدار داد و گفت: رییس دانشگاه به اطرافیانشان توجه ویژه ای داشته باشد٬ چرا که در جمع اطرافیان وی، عده ای از افرادی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دانشگاه یاسوج با برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج

مخالفت دانشگاه یاسوج با برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج