مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 11:512015-11-26سياسي

استاندار کردستان انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در جهان است


انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهان است و این را تاریخ ثابت کرده و یک اداعای واهی و شعاری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج اظهار کرد: بدون شک انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهان است و این را تاریخ ثابت کرده و یک ادعای واهی و شعاری نیست.

وی با بیان اینکه همه انقلاب های بزرگ در کشورهای مختلف دنیا به قشری خاص تعلق داشته و توسط همان ها نیز پایه گذاری و شکل گرفته است، گفت: انقلاب اکتبر روسیه که شوروی سابق حاصل کار آن بود به وسیله قشر کارگر ایجاد شد.

زاهدی خاطرنشان کرد: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم، نقش پررنگ همه اقشار، اقوام و مذاهب در سراسر کشور را در پیروزی این انقلاب می توان کاملا مشاهده کرد.

وی گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران تنها انقلاب در جهان است که با تکیه بر نیروی آحاد مردم تشکیل و با همین پشتوانه نیز حرکت روبه رشد خود را تا امروز در عرصه های داخلی و جهانی ادامه داده است.

استاندار کردستان تشکیل نهادهای مختلف را یکی از ابتکارات بی بدیل امام راحل بعد از پیروزی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل نهادهای فعال در عرصه دفاعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار ضعیف با نگاه بلند امام راحل انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در جهان است

استاندار کردستان انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در جهان است