مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 10:062015-11-26حوادث

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقف محموله سوخت قاچاق خبر داد و گفت: این محموله حاوی 16 هزار لیتر سوخت قاچاق بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، مراد جعفری در جمع خبرنگاران از اعزام هفت اکیپ از پلیس راهور زنجان به مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این تیم ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشور شوند، به خدمت رسانی خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به افزایش سیستم های خدمات رسان به زائران اربعین نسبت به سال گذشته، گفت: زائران هم ضمن همکاری با ارگان ها از عجله و شتاب اجتناب کنند، چرا که همه امکانات برای عبور و تردد آن ها فراهم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با توصیه به رانندگان برای رعایت موارد ایمنی از جمله سرعت مطمئنه تاکید کرد: رانندگان با رعایت سرعت مجاز و پرهیز از ایجاد استرس و نگرانی برای دیگران زمینه سفر امنی را برای خود و دیگران فراهم کنند.

جعفری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی توسط زائران اربعین حسینی و توجه آن ها به توصیه های پلیس ابراز امیدواری کرد: این همایش بزرگ و مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.

وی با اشاره به پیگیری یک فقره شکایت در مورد سرقت از مغازه در زنجان اظهار کرد: این شکایت برای شناسایی سارق و پیشگیری از ادامه فعالیت سارقان در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان