مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 09:002015-11-26پزشكي

عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت اعلام کرد


سورنسن پیش بینی کرد با توجه به اینکه احداث کارخانه تولید دارو با استفاده از جدیدترین فناوری روز و تولیدات آن مطابق آخرین کیفیت روز اتحادیه اروپا و آمریکا صورت می گیرد، - بین سه تا پنج سال ساخت آن به طول بیانجامد.

عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت اعلام کرد: با سرمایه گذاری 70 میلیون یورویی شرکت نوونوردیسک ، ساخت قلم های انسولین مدرن و ویژه بیماران دیابتی درایران انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری همایش، لارس سورنسن روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت ایران در جمع خبرنگاران گفت: برای احداث کارخانه تولید دارو در ایران، تفاهمنامه ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شده و اکنون تیم کارشناسی دوطرف به دنبال تهیه مکانی مناسب برای این منظورهستند.

مدیرعامل شرکت نوونوردیسک میزان سرمایه گذاری این شرکت برای احداث این کارخانه را 70 میلیون یورو ذکروتصریح کرد: هدف این شرکت از سرمایه گذاری در ایران این است که داروهای دیابت به صورت بلندمدت، با داوم و با استفاده از تکنولوژی روز برای بازار ایران همواره فراهم باشد.

سورنسن پیش بینی کرد با توجه به اینکه احداث کارخانه تولید دارو با استفاده از جدیدترین فناوری روز و تولیدات آن مطابق آخرین کیفیت روز اتحادیه اروپا و آمریکا صورت می گیرد، بین سه تا پنج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت اعلام کرد

عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت اعلام کرد