مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 08:252015-11-26بين الملل

ترکیه اسب تروای داعش در اروپا است


به گفته وی، ترکیه با هدف قرار دادن هواپیمای روسی به دستور اردوغان، عملا به عنوان حامی دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) عرض اندام کرده است و با توجه به این حادثه، - ایزوستیا نوشت، معاون رییس پارلمان ایتالیا، اطمینان دارد که مقامات ترکیه از دولت اسلامی (گروهک تکفیری صهیونیستی داعش) حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، به نوشته ایزوستیا، روبرتو کالدرونی با محکومیت شدید ساقط کردن بمب افکن سوخو بیست و چهار روسی، به دستور آنکارا، ترکیه را اسب تروای گروهک بنیادگرای دولت اسلامی (گروهک تکفیری صهیونیستی داعش) در اروپا نامید که با کمک آن تیر خلاص را به غرب شلیک خواهد کرد.

به گفته وی، ترکیه با هدف قرار دادن هواپیمای روسی به دستور اردوغان، عملا به عنوان حامی دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) عرض اندام کرده است و با توجه به این حادثه، این پرسش مطرح می شود، که چرا این کشور عضو ناتو است؟ و سازمان ملل برای اتخاذ موضع جدی در رابطه با دولت اسلامی ( داعش) و حامیان آن منتظر چیست؟وی همچنین سیاست مقامات ایتالیا را مورد انتقاد قرار داد و افزود: دولت ماتئو رنتزی به جای حمایت از پوتین در جنگ با دولت اسلامی ( داعش) بر سر حفظ ارزشها، سنتها و آزادی، از موضع نادرست مرکل صدر اعظم آلمان حمایت می کند که تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه اسب تروای داعش در اروپا است

ترکیه اسب تروای داعش در اروپا است