مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 06:362015-11-26سياسي

کلاس های آموزشی پیاده روی اربعین در لامرد برگزار شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی لامرد گفت: تاکنون بیش از 2500 نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا و مراسم پیاده روی ثبت نام کرده اند که برای نخستین بار کلاس های آموزشی برای آنان برگزار شد.

- حجت الاسلام روح الله بلوری در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی لامرد در ماه محرم امسال توانست هیئت های مذهبی شهرستان را منسجم و هماهنگ کند و با دعوت از 25 مبلغ بومی و بیش از 95 مبلغ و مبلغه غیربومی محرمی در خور را پشت سر بگذارد.

رییس تبلیغات اسلامی لامرد خاطرنشان کرد: از ویژه برنامه های این اداره اعزام و حضور مبلغان در مدارس و دانشگاه های لامرد بود که در این دوره های آموزشی بیش از 5 هزار و 500 دانش آموز و دانشجو در کلاس های تبلیغی این مبلغان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در ایام فاطمیه امسال نیز در سطح شهرستان لامرد ویژه برنامه های عزاداری و سخنرانی و مداحی با حضور مبلغان و مداحان کشوری داریم.

بلوری با بیان اینکه ثبت نام شهروندان لامردی برای پیاده روی اربعین افزایش یافته، گفت: تاکنون بیش از 2500 تن زن و مرد برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا و مراسم پیاده روی ثبت نام کرده اند که اداره تبلیغات اسلامی لامرد برای نخستین بار اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای آنان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آموزشی پیاده روی اربعین در لامرد برگزار شد

کلاس های آموزشی پیاده روی اربعین در لامرد برگزار شد