مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 04:012015-11-26ورزشي

شهرداری همدان از ورزش های مستعد حمایت کند


رییس هیئت والیبال استان همدان گفت: شهرداری همدان مثل برخی از شهرها زمینه حمایت از ورزش های مستعد که حرف برای گفتن دارند را فراهم کند.

- علی اصغر قنادان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، اظهار داشت: شهرداری شهرهایی مثل تبریز و ارومیه از رشته های مستعد مثل والیبال حمایت کرده اند و این تیم ها پرقدرت در لیگ برتر والیبال حاضر شده اند.

امیدوارم شهرداری همدان هم چنین فضایی را ایجاد کند.

وی بیان کرد: شهرداری در توسعه ورزش حرفه ای نقش به سزایی ایفا می کند و بسیاری از مردم همدان انتظار دارند که این نهاد با حمایت از والیبال زمینه حضور در لیگ های مختلف کشوری را فراهم کند.

رییس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: والیبالیست های خوبی چون آرمین تشکری و آرمین رنجبر برای تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران در لیگ برتر بازی می کنند و اگر اسپانسر مالی وجود داشت و همدان در لیگ برتر تیمداری می کرد این مهره های ارزشمند برای شهر خود در لیگ برتر توپ می زنند.

قنادان با بیان اینکه عدم حضور همدان در لیگ های کشور موجب کوچ بازیکنان مستعد و بومی استان به دیگر تیم های کشور می شود، تاکید کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر زمینه فعالیت والیبال همدان در لیگ های کشوری را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان از ورزش های مستعد حمایت کند

شهرداری همدان از ورزش های مستعد حمایت کند