مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 02:462015-11-25اقتصادي

تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان به 120 میلیارد ریال افزایش می یابد


مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از ارائه تسهیلات 120 میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی تا پایان امسال در زنجان خبر داد و گفت: تا به امروز 40 میلیارد ریال در این حوزه تسهیلات پرداخت کرده ایم.

- فرهاد امندی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان " با اشاره به نمایشگاه اقتصاد مقاومتی زنجان که تا پایان هفته بسیج ادامه دارد، اظهار داشت: 15 غرفه در زمینه امنیت غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی محصولات خود را عرضه کرده اند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفت شهرستان استان برپا شده است، گفت: تسهیلاتی که از طرف بسیج سازندگی پرداخت می شود از 70 میلیون تا 300 میلیون ریال است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان در 247 عرصه تسهیلات پرداخت کرده است، ابراز کرد: در سال 94 تا به امروز 40 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.

وی بیان کرد: قصد داریم تا پایان سال میزان تسهیلات خود را به 120 میلیارد ریال برسانیم.

امندی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تامین محصولات استژیک است که مقام معظم رهبری نیز بر امینت غذایی تاکید فروان دارند.

وی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی با درصد پایین ارائه می شود، اظهار داشت: توجه به صنایع تبدیلی در روستاها برای تولید محصولاتی که قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان به 120 میلیارد ریال افزایش می یابد

تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان به 120 میلیارد ریال افزایش می یابد