مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 02:362015-11-25فرهنگي

اعزام 12 گروه تعزیه خوان از خدابنده به استان های مرکزی


رییس انجمن تعزیه خوانان شهرستان خدابنده از فعالیت 228 هنرمند تعزیه خوان در انجمن تعزیه خوانان شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: 12 گروه تعزیه خوان خدابنده ای به استان های مرکزی کشور اعزام می شوند.

- اسدالله بیگدلی در گفت وگوبا خبرنگار تسنیم در زنجان "اظهار داشت: در راستای اجرای نمایش تعزیه در ایام اربعین حسینی در 11 آذر ماه، 12 گروه نمایشی تعزیه خوان به سراسر نقاط استان زنجان، تهران، ساوه و قم اعزام می شوند.

رییس انجمن تعزیه خوانان شهرستان خدابنده عنوان کرد: انجمن تعزیه خوان با تربیت هنرمندان و نیروهای متخصص در حرفه تعزیه خوانی اقدام به اعزام گروه های نمایشی تعزیه به سراسر نقاط کشور می کنند.

وی از اجرای نمایش خطبه خوانی حضرت زینب(س) در مجلس یزید خبر داد و گفت: از یکم تا پنجم آذر ماه در ساعت 14 این نمایش با همکاری بسیج جامعه زنان شهرستان خدابنده با انجمن تعزیه خوانان این شهرستان در محل مصلی نماز جمعه شهر قیدار برگزار می شود.

بیگدلی ابراز کرد: هدف از اجرای نمایش خطبه خوانی حضرت زینب(س)، شناساندن شخصیت حضرت زینب(س) و ارائه متن کامل خطبه تاریخی آن حضرت مطابق با منابع دقیق و معتبر است که این برنامه برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 12 گروه تعزیه خوان از خدابنده به استان های مرکزی

اعزام 12 گروه تعزیه خوان از خدابنده به استان های مرکزی