مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 00:552015-11-25سياسي

عراقچی: هفتم دسامبر کمیسیون مشترک با 1+5 تشکیل می شود (2)


مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: هفتم دسامبر کمیسیون مشترک با 1+5 تشکیل می شود و درباره قطعنامه ای که 1+5 قرار است ارائه بدهد جمع بندی نهایی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای عراقچی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با موضوع آخرین تحولات روند اجرای برجام و مذاکرات اخیر آژانس درباره دیدار دو ساعته با آمانو افزود: برای ما مهم است که گزارش آمانو و آژانس به چه شکل بیرون می آید و چه مواردی در آن مطرح می شود چون این گزارش باید منجر به تصمیم گیری شورای حکام برای بستن پرونده شود بنا بر این ما تصمیم گرفتیم قبل از اینکه گزارش آمانو به شورای حکام ارائه شود آنرا بررسی کنیم.

عراقچی گفت: بر اساس برجام کشورهای 1+5 تعهد کردند در فاصله ارائه گزارش شورای حکام قطعنامه ای به شورای حکام با هدف بستن پرونده ارائه بدهند.

قرار شد هفتم دسامبر با 1+5 کمیسیون مشترکی داشته باشیم به ویژه که بعد از آن جلسات ما با 1+5 به صورت کمیسیون مشترک برگزار خواهد شد و مذاکره ای مثل سابق نداریم.

وی افزود: ما همه اقدامات لازم را انجام دادیم تا مطمئن باشیم پانزدهم دسامبر شورای حکام تصمیم مناسب را خواهد گرفت و آن قطعنامه ای را به رأی گیری خواهد گذاشت که به موضوع پی ام دی خاتمه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: هفتم دسامبر کمیسیون مشترک با 1+5 تشکیل می شود (2)

عراقچی: هفتم دسامبر کمیسیون مشترک با 1+5 تشکیل می شود (2)