مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 00:012015-11-25اقتصادي

آیا سیب زمینی های اردبیل هم دفن می شود؟


نبود قیمت ثابت و بالا و پایین رفتن قیمت سیب زمینی یک چالش بزرگ برای کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل شده است.

- "، وبلاگ چشم انداز اردبیل نوشت: در روزهای اخیر انتشار خبری درباره دفن 1700 تن سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان در استان فارس با هدف تنظیم بازار! موجبات بهت و حیرت هموطنان مان را فراهم آورده است.

این اقدام تامل برانگیز در حالی از سوی مسوولان وزارت جهاد کشاورزی صورت پذیرفت که در صورت توزیع این مقدار سیب زمینی در بسته های 5 کیلویی، می توانستیم 340 هزار خانواده مستمند را حداقل برای چند روز سیر نگاه داریم.

علاوه بر آنکه، مسوولان مربوطه باید پاسخگوی حجم آب مصرف شده ، کارگر، کود شیمیایی، گازوییل، زمین های معطل مانده و ده ها موضوع دیگر اتلاف شده هم باشند.

عباس رجایی رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اقدام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که یکی ازمهمترین بخش هایی که باید این مهم در آن اجرا شود بخش کشاورزی است.

وی در خصوص دفن سیب زمینی های خرید تضمینی شده توسط دولت اظهار کرد: بنده معتقدم که دولت در این زمینه کج سلیقگی کرده است و ما نیز به عنوان مجلس به این حرکت اعتراض داریم زیرا حداقل کاری که می شد در این ارتباط انجام داد مصرف سیب زمینی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سیب زمینی های اردبیل هم دفن می شود؟

آیا سیب زمینی های اردبیل هم دفن می شود؟