مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 23:412015-11-25سياسي

آیت الله ایمانی: مسئولیت پذیری در جامعه ضعیف شده است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مسئولیت پذیری در جامعه امروزی این مهم ترین اساس و اهداف اصلی تفکر و فرهنگ بسیج کم رنگ و ضعیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی امشب در همایش هم اندیشی با موضوع بسیج و بصیرت در جمع اساتید بسیجی دانشگاه شیراز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به کاهش مسئولیت پذیری، باید در راستای تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و عامل مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن و مهار کردن آسیب های اجتماعی است گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از تهدیدهای انقلاب تبیین نشدن هدف گذاری برای رسیدن به جامعه ای آرمانی است، افزود: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید از سوی اساتید و هیئت های علمی دانشگاه ها نشست های متعددی تشکیل شود تا به بررسی ابعاد این طرح بپردازند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از ابعاد مهم مسئولیت پذیری رسیدن به زیربنای سبک زندگی اسلامی و از بین بردن منکرهای موجود در جامعه است.

ایمانی تصریح کرد: بسیج اساتید یکی از اهرم های مهم در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این راستا مقام عظمای ولایت اساتید بسیجی را فرماندهان جنگ نرم و جبهه فرهنگی نام نهادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ایمانی: مسئولیت پذیری در جامعه ضعیف شده است

آیت الله ایمانی: مسئولیت پذیری در جامعه ضعیف شده است