مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 23:352015-11-25سياسي

1+5 بین پی ام دی و برجام یکی را انتخاب کند


معاون وزیر خارجه کشورمان هشدار داد اگر پنجره ای در پرونده پی ام دی باز بماند به این معنا که این موضوع بتواند در آینده نیز مطرح شود به این معناست که برجام متوقف خواهد شد و ما اقدامات هسته ای مان را از سر می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند موضوع پی ام دی بسته نخواهد شد و آژانس به شکلی آن را باز نگه می دارد؟ گفت: اصولا آژانس در موضع و جایگاهی نیست که پرونده پی ام دی را بخواهد ببندد بلکه باید نتیجه یافته ها و ارزیابی خود در رابطه با موضوعات پی ام دی را به شورای حکام ارائه کند.

در همین حال 1+5 متعهد شده است که پرونده پی ام دی را براساس یک قطعنامه در شورای حکام ببندد.

وی تاکید کرد: اگر این اتفاق نیفتد و یک گوشه ای از موضوع پی ام دی باز گذاشته شود به این معنی است که ایران به تعهدات خود طبق برجام عمل نخواهد کرد.

همان طور که می دانید تغییرات در اراک و فروش اورانیوم منوط به بسته شدن موضوع پی ام دی از سوی شورای حکام شده است و اگر این اتفاق صورت نگیرد روند اجرای برجام متوقف می شود.

بنابراین 1+5 باید بین پی ام دی و برجام یکی را انتخاب کند.

معاون ظریف در پاسخ به اینکه چند درصد نسبت به مثبت بودن گزارش آژانس مبنی بر اینکه از پاسخ های ایران در رابطه با موضوع پی ام دی قانع شده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1+5 بین پی ام دی و برجام یکی را انتخاب کند

1+5 بین پی ام دی و برجام یکی را انتخاب کند