مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 23:352015-11-25سياسي

مرزهای ایران تا دریای مدیترانه و باب المندب پیش رفته


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی تا دریای مدیترانه و باب المندب پیش رفته و همچنان در حال گسترش است و این از عجایب روزگار است، - به همین دلیل منطقه آبستن حوادث غیرمترقبه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امشب در همایش گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار کرد: پراکنده بودن سخنان علمای قدیم همچون شیخ انصاری درباره ولایت فقیه به دلیل این بود که فکر نمی کردند روزی چنین حکومتی شکل بگیرد، به همین دلیل مباحث مربوط با ولایت فقیه را به صورت منسجم مطرح نکردند، اما بسیاری از آنها قائل به این ولایت مطلقه بودند.

وی با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از مسئولان وزارت خارجه آمریکا گفته آمریکا، روسیه، چین و ایران چهار کشور تأثیرگذار در جهان هستند و این بیانگر قدرت مقاومت و جبهه حق است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اینکه رییس جمهور روسیه بدون تشریفات و بلافاصله پس از رسیدن به ایران به دیدار رهبر معظم انقلاب برود اقدامی کم نظیر در دنیاست و ناشی از تأثیرگزاری ایران در جهان است.

سعیدی با تبیین علل تمرکز استکبار جهانی به ویژه آمریکا بر منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: وجود 540 میلیارد بشکه ذخایر نفتی در منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای ایران تا دریای مدیترانه و باب المندب پیش رفته

مرزهای ایران تا دریای مدیترانه و باب المندب پیش رفته