مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 21:552015-11-25بين الملل

اعتراف اوباما به نگرانی مردم آمریکا


رییس جمهور آمریکا می گوید که مردم کشورش نگران تکرار وقایع خونبار پاریس در وطن خود هستند و باید ضمن حفظ هوشیاری، با مأموران اطلاعاتی در زیرنظر گرفتن اوضاع، - همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا که از سفری طولانی بازگشته بود، امروز با اعضای تیم امنیت ملی خود جلسه گذاشت و در خصوص تأثیر حوادث خونبار پاریس بر امنیت کشورش با آنها رایزنی کرد.

اوباما ابتدا به توصیف حملات پاریس پرداخت و آنها را شنیع خواند.

وی که یک روز پیش از جشن های بزرگ روز شکرگزاری در کشورش سخن می گفت، در ادامه افزود: مردم نگران اند که حوادث پاریس اینجا هم اتفاق بیافتد؛ مردم اما بدانند که ما برای امنیت کشور، از هیچ اقدامی فروگذار نیستیم.

اوباما ریشه احیای وحشت از تروریسم را، اقدامات داعش دانست و گفت: مبارزه خود با این گروه را تشدید کرده ایم، خطوط تأمین منابع مالی، سامانه های اطلاع رسانی و برنامه های عضوگیری داعش را هدف گرفته ایم.

باراک اوباما گفت که پس از 11 سپتامبر، روزهای اخیر اولین روزهایی بود که آمریکایی ها در دور میز غذای خانوادگی در خصوص تهدیدات تروریستی صحبت می کردند؛ رییس جمهور آمریکا البته افزود: از 11 سپتامبر به بعد، اقدامات بی سابقه ای در حوزه تأمین امنیت هوایی و مرزی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف اوباما به نگرانی مردم آمریکا

اعتراف اوباما به نگرانی مردم آمریکا