موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 21:162015-11-25سياسي

همایش نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی در یاسوج برگزار شد


با حضور رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران نخستین همایش استانی نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی در یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، فاطمه دانشور در نخستین همایش استانی نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: باید سرمایه و دارایی های درونی انسان کشف شود و از آنها برای رسیدن به توسعه و زمینه سازی در راستای توسعه خود و جامعه استفاده کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران گفت: استقامت و پشتکار برای رسیدن به توسعه همه جانبه لازم است.

دانشور با بیان اینکه زن در فرهنگ غنی دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی ارزش و قداست والایی دارد، عنوان کرد: ولی زنان با این وجود آن طور که باید و شاید در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور چندانی ندارند.

وی دلیل این حضور کمرنگ زنان در اجتماع را پایین بودن اعتماد به نفس و خطرپذیر نبودن آنها دانست و ابراز کرد: متاسفانه برخی از بانوان به توانایی ها و ظرفیت های خود اعتقادی ندارند.

دانشور تصریح کرد: از الزامات کارآفرینی و توسعه اقتصادی و کسب و کار داشتن خطر پذیری است و اگر زنان می خواهند در عرصه اقتصادی وارد شوند باید خطرپذیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی در یاسوج برگزار شد

همایش نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی در یاسوج برگزار شد