مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 20:412015-11-25اقتصادي

برای کنترل روند افزایشی آمار زنان سرپرست خانوار تلاش شود


باید تلاشی اساسی برای مدیریت و کنترل روند افزایشی زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست صورت گیرد و سیاست کاستن از محکومیت زندانیان، - کنترل افزایش آمار زندانیان و پیشگیری از آسیب های اعتیاد می تواند به این هدف کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، فهیمه فرهمندپور دقایقی پیش در آیین افتتاح مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: خوشحال هستم که با توجه به همه دغدغه ها، مشکلات و تحریم های اقتصادی در سال های گذشته از اهتمام در حوزه های عامل المنفعه و امور خیریه غافل نشده ایم.

وی با اشاره به زنان سرپرست خانوار گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات اجتماعی هم چون طلاق، آمار بالای زندانیان، افزایش اعتیاد و بالا رفتن سن ازدواج، آمار زنان سرپرست خانوار در کشور به شدت رو به افزایش است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان تصریح کرد: باید تلاشی اساسی برای مدیریت و کنترل روند افزایشی آمار زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست صورت گیرد، سیاست کاستن از محکومیت زندانیان، کنترل افزایش آمار زندانیان و پیشگیری از آسیب های اعتیاد می تواند به این هدف کمک کند.

وی با بیان اینکه درباره زنان سرپرست خانوار دو مسئله افزایش کمی این زنان و الگوی نیازمندی های زنان سرپرست خانوار مطرح است، گفت: براساس آمارها، بیشترین تعداد خانواده های مرد سرپرست میانگین سنی 35 تا 40 سال دارند اما بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل روند افزایشی آمار زنان سرپرست خانوار تلاش شود

برای کنترل روند افزایشی آمار زنان سرپرست خانوار تلاش شود