مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 20:262015-11-25پزشكي

مراسم اختتامیه هفته فرهنگی با حضور داریوش ارجمند


مراسم اختتامیه هفته فرهنگی‏، امروز، چهارم آذر ماه از ساعت 14 الی 17 با حضور داریوش ارجمند، و مسؤولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با عنوان «فصل نو، - مراسم اختتامیه هفته فرهنگی‏، امروز، چهارم آذر ماه از ساعت 14 الی 17 با حضور داریوش ارجمند، و مسؤولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با عنوان فصل نو، فصل همدلی در راستای تجلیل از دبیران و مسؤولان کانون های فرهنگی در سالن شایان مهر دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از تبریز، برای اولین بار هفته فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف نمایش توانمندی کانون های دانشجویی این دانشگاه و جلب مشارکت دانشجویان برای فعالیت در کانون های دانشجویی برگزارشد.

هفته ای که امروز چهارشنبه مراسم اختتامیه آن برگزار می شود.

در این هفته برنامه های متنوعی شامل: همایش ها‏، بازی های رایانه ای آخرالزمان، شب شعر عاشورایی، محفل انس با قرآن و تجلیل از برگزیدگان قرآنی، تأتر صحنه ای، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتابخوانی‏، نمایشگاه عکس، اکران و نقد فیلم، بازدید از کودکان سرطانی، کارگاه سبک زندگی و ازدواج و.

برگزار شد.

مراسم اختتامیه هفته فرهنگی‏، امروز، چهارم آذر ماه از ساعت 14 الی 17 با حضور داریوش ارجمند، و مسؤولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه هفته فرهنگی با حضور داریوش ارجمند

مراسم اختتامیه هفته فرهنگی با حضور داریوش ارجمند