مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:302015-11-25سياسي

سفر رییس جمهور آفریقای جنوبی به ایران


معاون حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه بسیار مهم است که از ظرفیت های فرهنگی در توسعه مفاهیم حقوقی و ارتقای احترام در جامعه به حقوق و قانون بهره بگیریم، ابراز تمایل کرد تا ایران و آفریقای جنوبی در این زمینه به تبادل نظر و تجربیات خود بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام امین زاده روز چهارشنبه در دیدار "مابودا فاسی" معاون وزیر فرهنگ و هنر آفریقای جنوبی خواهان تلاش برای تدوین تفاهم نامه تبادل تجربیات در حوزه استفاده از ظرفیت های فرهنگی در توسعه مفاهیم حقوقی و ارتقای رعایت و احترام به قانون در جامعه بین دو کشور شد.

خانم مابودا فاسی معاون وزیر فرهنگ و هنر آفریقای جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به زمینه های فراوان همکاری میان دو طرف اظهار کرد: ما تمایل زیادی به ارتقای سطح روابط و تعاملات دو کشور به ویژه در عرصه فرهنگی داریم و معتقدم گسترش روابط مردم دو کشور ثمرات زیادی در بهره مندی جوامع دو کشور از تجربیات فرهنگی یکدیگر خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد در سفر رییس جمهوری کشورش به ایران که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، تفاهم نامه تبادل تجربیات در حوزه استفاده از ظرفیت های فرهنگی در توسعه مفاهیم حقوقی به امضای مقامات دو کشور برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور آفریقای جنوبی به ایران

سفر رییس جمهور آفریقای جنوبی به ایران