مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:302015-11-25حوادث

کلاهبرداری از طریق بازی کلش


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق بازی کلش آف کلنز شش میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه و ارائه شکواییه شهروند همدانی مبنی بر فروش اکانت بازی کلش آف کلنز و پرداخت نشدن وجه از جانب خریدار رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد وی با خریدار در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل آشنا شده و پس از تحویل اکانت بازی کلش آف کلنز و رمز پست الکترونیک خود هنگامی که با خریدار جهت دریافت مبلغ بازی در شبکه اجتماعی تماس گرفته ، پاسخی از سوی وی دریافت نکرده است.

سرهنگ امینی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد خریدار پس از دریافت اطلاعات بازی و پست الکترونیک شاکی، حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی حذف کرده تا امکان برقراری تماس با وی ممکن نباشد.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده ضمن بیان نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق بازی کلش

کلاهبرداری از طریق بازی کلش