مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 16:502015-11-25حوادث

دستگیری باند سارقان منزل در فردیس البرز


اعضای باند 4 نفره سارقان منزل در فردیس استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس گفت: با افزایش وقوع سرقت های منزل در شهرستان فردیس پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ایوب احمدی افزود: سارقان همزمان با تاریک شدن هوا با یک خودرو پراید به درب منازل شاکیان مراجعه و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با ابزار آهنی قفل درب ورودی را تخریب و اقدام به سرقت می کنند.

وی گفت: با راهنمایی و تصویر سازی توسط یکی از شاکیان که هنگام سرقت با سارقان درگیر شده بود در ادامه تحقیقات تکمیلی، منزل یکی از متهمان در سرآسیاب ملارد شناسایی و پلیس با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد.

سرهنگ احمدی در ادامه اضافه کرد: متهم در بازجویی ها به 36 فقره سرقت منزل با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف و اقرار کرد با استفاده از 3 دستگاه خودرو پراید، ال 90 و پژو 405 سرقتی و دستکاری پلاک خودرو به نحوی که قابل شناسایی نباشد با استفاده از تاریکی شب به درب منازل مراجعه و پس از زدن زنگ منازل و اطمینان از خالی بودن آنها اقدام به سرقت اشیای قیمتی آنها کرده و سپس اموال سرقتی را به 2 مالخر به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در همین رابطه 3 نفر همدست متهم ردیف اول و 2 نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان منزل در فردیس البرز

دستگیری باند سارقان منزل در فردیس البرز