مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 15:012015-11-25اجتماعي

استعدادهای نوجوانان خراسان جنوبی کشف می شود


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: اعتبار و کرامت بخشیدن به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعتبار و کرامت بخسیدن به فرزندان و نسل های آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طاهره حمیدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معرفی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد در بحث کشف و بررسی استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: اعتبار و کرامت بخشیدن به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعتبار و کرامت بخشیدن به فرزندان و نسل های آینده ما است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: مربیان و پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز علاقه مندانی هستند که عاشقانان و مشتاقانه می کوشند تا به خوبی بخوانند و در این راه خود ابتدا خوبی را گسترش می دهند.

حمیدی بیان کرد: مربیان و پرسنل کانون پرورش فکری کودکان چشم به ستایش و پاداش ندارند و به جز رضایت و لبخند که ایران در افق 1404 برای حرف اول زدن در خاورمیانه را می زند، دارند و در این راه نیز در ایران 1394 همه چشم ها و نگاه های ما باید به کشف و استعدادهای کودکان و نوجوانان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای نوجوانان خراسان جنوبی کشف می شود

استعدادهای نوجوانان خراسان جنوبی کشف می شود