مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:262015-11-25ورزشي

رییس شورای سیاستگذاری سما گیلان خبر داد هوشمندسازی 50 درصد مدارس سما گیلان


رییس شورای سیاستگذاری سما گیلان از هوشمندسازی 50 درصد مداری این نهاد خبر داد.

- " از رشت، رحمت علی صابری حقایق ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به برگزاری آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون تمام قول های داده شده در زمینه ارتقای مدارس سما تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه توسعه مدارس سما موجب رضایتمندی اولیای دانش آموزان و دیگر ارکان مختلف جامعه است، افزود: در این راستا سما گیلان جزو پنج استان برتر کشور است.

رییس شورای سیاستگذاری سما گیلان، به راه اندازی سه مدرسه سبز در رشت و لاهیجان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال یک مدرسه سبز در انزلی راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مدارس به مدرسه سبز تبدیل می شوند، ادامه داد: اکنون نرخ هوشمندسازی کلاس ها به طور متوازن و استانی با رشد 75 درصدی نسبت به سال گذشته همراه است.

صابری حقایق با تصریح بر اینکه تاکنون 50 درصد از 107 کلاس در مدارس سما هوشمندسازی شده است، خاطرنشان کرد: اکنون 10 کلاس در رشت و 30 کلاس در گیلان در حال هوشمندسازی است.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز ما در سال 99 اجرای 100 درصد هوشمندسازی در مدارس سما است، یادآور شد: در راستای ارتقای سطح سلامت در مدارس سما چهار مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای سیاستگذاری سما گیلان خبر داد هوشمندسازی 50 درصد مدارس سما گیلان

رییس شورای سیاستگذاری سما گیلان خبر داد هوشمندسازی 50 درصد مدارس سما گیلان