مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:252015-11-25سياسي

شمخانی : تلاش دشمن برای نفوذ واقعیتی غیر قابل تردید


دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت تلاش دشمن برای نفوذ واقعیتی غیر قابل تردید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما دریابان شمخانی که در پایان سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان به سئوالات آنها پاسخ می داد در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسید مسئله نفوذ که دائم مثل چماق بر سر دانشجویان کوبیده می شود تاکی ادامه دارد گفت اگر در بخشی از جامعه حادثه ای اتفاق افتاد نباید آن را سیاست نظام تلقی کنید ولی نفوذ یک واقعیت است که در آن نباید تردید کرد.

وی درباره مصادیق نفوذ گفت از اتخاذ تصمیمات غلط تا پذیرش یا همراهی با جریانات برانداز میتواند مصادیق نفوذ باشد اما نباید از نفوذ به عنوان حربه ای جناحی استفاده شود و بهترین کار این است که فضای دانشگاه را از زدوبندهای جناحی دور کنیم تا در پرتو وحدت و همدلی دانشجویان ، راه نفوذ دشمن بسته شود .

وی همچنین درباره پاسخ به سوالی درباره حضور داعش در منطقه گفت تا زمانی که کارخانه داعش سازی تعطیل نشود داعش به حیات خود ادامه می دهد .

دریابان شمخانی گفت سرکوب میل و خواست جوانان برای مشارکت سیاسی در برخی کشورهای منطقه که با حکومتهای موروثی اداره می شوند علت فعال ماندن این کارخانه است و تا وقتی مشکل استبداد در آن کشورها حل نشود این روند ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی : تلاش دشمن برای نفوذ واقعیتی غیر قابل تردید

شمخانی : تلاش دشمن برای نفوذ واقعیتی غیر قابل تردید