مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:112015-11-25اجتماعي

جلسه اضطراری برای اقدامات لازم برای هوای تبریز


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: در صورتی که پایداری وضعیت هوای تبریز تا پایان امروز ادامه یاید، جلسه اضطراری برای اقدامات لازم در این خصوص برگزار می شود.

- حمید قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: آلودگی هوای تبریز از سه روز پیش آغاز شده و میزان ذرات معلق در هوا طی دیروز کاهش یافت ولی از صبح امروز مجددا میزان این آلودگی افزایش یافته و هم اکنون به 149 تا 150 رسیده است.

قاسمی ادامه داد: اگر میزان آلایندگی بین 100 تا 200 باشد یعنی هوا در وضعیت ناسالم قرار دارد و اگر بیش از 200 باشد وضعیت هوا در حالت اضطرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز وضعیت آلودگی هوا پایدارتر از روزهای گذشته شده است، تصریح کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این وضعیت تا عصر امروز ادامه می یابد و پس از آن شاهد هوای ناپایدار خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی افزود: با این وجود اگر این وضعیت ادامه یافت، جلسه ای اضطراری با حضور فرمانداری و سایر ارگان های ذیربط برای تصمیم گیری فوری برای اقدامات لازم در آن صورت تشکیل می دهیم.

قاسمی با تأکید بر اینکه در صورت افزایش میزان ذرات معلق جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل و در زمینه برنامه های آتی تصمیم گیری خواهد شد، گفت: افرادی که بیماری قلبی و تنفسی دارند توصیه کرد در معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اضطراری برای اقدامات لازم برای هوای تبریز

جلسه اضطراری برای اقدامات لازم برای هوای تبریز