مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 12:462015-11-25اجتماعي

اعزام بیش از 4 هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به کربلای معلی


مدیرکل حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 4 هزار نفر از استان ویزای خود را دریافت و آماده اعزام به کربلا هستند.

- یوسف آقابزرگی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد"، اظهار داشت: تاکنون 8 هزار و 122 نفر برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام و از این تعداد بیش از 4 هزار نفر ویزای خود را دریافت و آماده اعزام هستند و هزار و 200 نفر مدارک خود را به دفتر نمایندگی عراق در اصفهان تحویل داده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام کنندگان باید 48 ساعت بعد از ثبت نام مدارک خود را تحویل دفتر نمایندگی عراق در اصفهان دهند در غیر این صورت از سامانه سماح حذف می شوند، افزود: 12 هزار و 421 نفر تا 28 آبان ماه در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند اما به دلیل عدم تحویل مدارک به دفتر نمایندگی عراق در اصفهان 4 هزار و 298 نفر از سامانه حذف شده اند.

مدیرکل حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از مجموع 8 هزار و 122 نفر که تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، بیش از 2 هزار نفر که تاکنون مدارک خود را به دفتر نمایندگی عراق در اصفهان تحویل نداده اند باید تا روز شنبه مدارک خود را تحویل دهند، در غیر این صورت از سامانه حذف می شوند.

آقابزرگی تأکید کرد: زائران پس از ثبت نام در سامانه سماح و تحویل مدارک باید در سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 4 هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به کربلای معلی

اعزام بیش از 4 هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به کربلای معلی