مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 10:452015-11-25پزشكي

قادر به پرداخت تسهیلات به تمام دانشجویان نیستیم


معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از سمپاشی خوابگاه‎های دانشجویی دانشگاه لرستان طی روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، شاکرمی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با همکاری بسیج دانشجویی و کانون وحدت و همبستگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، افزود: خوابگاه‎های دانشجویی دانشگاه لرستان طی روزهای آتی طبق هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان خرم‎آباد برای از بین بردن حشرات موذی سمپاشی می‎شوند.

وی با بیان اینکه برای واریز وام‎های دانشجویی منتظر اقدام صندوق رفاه هستیم، اظهار کرد: به دلیل کمبود منابع قادر به پرداخت تسهیلات به تمام دانشجویان نیستیم؛ اما با این حال از صندوق رفاه درخواست کرده‎ایم که 150 میلیون تومان اعتبار جدید را به این دانشگاه اختصاص دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر خوابگاه‎های دخترانه دانشگاه لرستان دارای 200 نفر ظرفیت خالی هستند، تصریح کرد: تا دو هفته آینده محل تردد خوابگاه تازه تاسیس این دانشگاه آسفالت می‎شود.

شاکرمی با بیان اینکه منکر مشکلات و کمبودها در خوابگاه‎ها نیستیم، اضافه کرد: یکی از اولویت‎های معاونت دانشجویی توجه به توسعه ورزش در دانشگاه و خوابگاه‎های دانشجویی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر به پرداخت تسهیلات به تمام دانشجویان نیستیم

قادر به پرداخت تسهیلات به تمام دانشجویان نیستیم