مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 10:312015-11-25سياسي

ورود بدون هدف یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی است


مدرس روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شبکه های اجتماعی امروز یکی نوع از سبک زندگی را بین دانشجویان ایجاد کرده که اگر مخاطب بدون برنامه وارد فضای مجازی شود به شدت آسیب می بیند.

- فرزاد آق تومان، مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو" در اهواز، به آسیب های فضای مجازی و گسترش شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان پرداخت.

این مدرس حوزه روانشناسی رسانه با اشاره به آسیب های فضای مجازی در خانواده ها گفت: شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و واتس آپ موجب ایجاد سردی بین زوجین می شود و عشق و علاقه را بین زوجین کاهش می دهد.

وی افزود: در گروه چت که افراد مختلف حضور دارند و اعضا در مسائل مختلف با هم گفت و گو می کنند رفته رفته صمیمت های کاذب ایجاد می شود و این باعث ایجاد عشق های پنهان و غیررسمی می شود و این کانون های خانواده را تهدید می کند.

آق تومان درباره بهره مندی از این فضای مجازی گفت: کاربران فضای مجازی باید با برنامه و هدف در این برنامه های گروهی حاضر شوند.

این استاد حوزه روانشناسی تصریح کرد: حتی در گروه هایی که همگی از یک خانواده هستند باید هدف مشخص شود و اجازه به حاشیه رفتن گفت و گوها داده نشود و حتما موضوع واحد و قانونمند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بدون هدف یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی است

ورود بدون هدف یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی است