مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 09:252015-11-25سياسي

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است


ما در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیلی در پنجمین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری اظهار کرد: لازم است علاوه بر شرکت در جلسات عزاداری اهل بیت(ع) نسبت به آموختن معارف ارزشمند این بزرگواران و بکار بستن آن در عمل و زندگی نیز اقدام شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج نهادی مقدس و مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و در ابتدا تصور نمی رفت که دارای چنین آثار و برکات ارزشمندی باشد.

اسماعیلی گفت: بسیج در عرصه های مختلف همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، برهه سازندگی، حوادث و رویدادهای مهم کشور با هدف حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است و تا زمانی که خطر انحراف و نفوذ وجود دارد و دشمنان علیه نظام مقدس ما توطئه می کنند، وجود بسیج امری ضروری به نظر می رسد.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: عامل موفقیت این نهاد برخاسته از متن مردم، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص آن بوده است.

تاریخ نشان می دهد که در گوشه و کنار جهان از این نوع تشکلات مردمی فراوان ایجاد گردیده، لکن به جهت نبودن عواملی که بدان اشاره شد، به زودی از صحنه اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است