مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 08:562015-11-25فرهنگي

فارس گزارش می دهد شاهزاده روم؛ نمونه موفق در تولید اثر مشترک سینمایی


شاهزاده روم نمونه و الگوی مناسب از ایده تولید آثار مشترک سینمایی است که دارای دلایل متعددی است و نگرانی هایی از جنس نفوذ فرهنگی در آن دیده نمی شود.

- " ـ سجاد اسلامیان: این روزها در سینماها فیلمی بر روی پرده قرار گرفته و توانسته است در صدر قرار بگیرد که کارگردان آن یکی از رویش های سال های اخیر پس از حوادث فتنه 88 است؛ فردی که به واقع به تهاجم فرهنگی غرب اعتقاد دارد و برای مبارزه با آن گام برمی دارد.

انیمیشن سینمایی شاهزاده روم به کارگردانی هادی محمدیان بر خلاف فیلم های این روزها یک کار مشترک هم هست؛ کاری مشترک با کشور لبنان به گونه ای که خود محمدیان می گوید: ما یک کار کوتاه با نام میلاد موعود درباره تولد حضرت مهدی(عج) انجام داده بودیم.

دوستان لبنانی مان آن را دیدند و باب همکاری شکل گرفت و این کار بلند انجام شد.

این انیمیشن سینمایی 75 دقیقه ای ساخته لبنان و ایران است و در آن مجله کودکان مهدی متعلق به کشافه الهمدی(عج) (موسسه پیشاهنگی حزب الله لبنان) و مرکز بین المللی تولیدات فرهنگی بیروت در لبنان و همچنین دو موسسه هفت سنگ و سلوک افلاکیان در ایران مشارکت داشته اند.

این کار مشترک اما برخلاف بسیاری از آثار مشترک سینمایی نه تنها نگرانی هایی را ایجاد نکرده بلکه توانسته است علیرغم بضاعت اندک سازندگان آن حضور خوبی هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد شاهزاده روم؛ نمونه موفق در تولید اثر مشترک سینمایی

فارس گزارش می دهد شاهزاده روم؛ نمونه موفق در تولید اثر مشترک سینمایی