مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 04:512015-11-25اقتصادي

سرمقاله کیهان/حسین شمسیان تاوان حرف های قشنگ از جیب مردم!


افزایش نرخ ارز.

در آغاز کار دولت یازدهم، هر دلار در بازار آزاد، حدود 2900 تومان خرید و فروش می شد ولی امروز این عدد از 3600 تومان هم عبور کرده و کسی نیست جلوی این رشد صعودی را بگیرد! - " کیهان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم حسین شمسیان نوشت: روز گذشته سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران از نهایی شدن لایحه بودجه سال 95 و تقدیم آن در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

او توجه به توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم را، مهم ترین محورهای سند مالی سال آینده کشور دانست و آن را حاصل خرد جمعی معرفی کرد.

طبیعتا مژده بهبود معیشت و توسعه اقتصادی کشور، به خصوص هنگامی که ادعا می شود سند بودجه براساس خرد جمعی تهیه شده، مردم را خوشحال می کند و این انتظار را پدید می آورد که سال آینده، سالی پر رونق و پویا در عرصه اقتصاد بوده و مردم شرایط بهتری را تجربه کنند.

اما کاش سخنگوی دولت، این حرفها را نمی زد و وعده تازه ای به مردم نمی داد! ای کاش با بهره گیری از خرد جمعی به این نتیجه می رسید که باید به جای حرف زدن، کار کارستانی کرد تا مردم در عمل فواید آن را لمس کنند که گفته اند: مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید این آرزو و درخواست از دولتمردان محترم، نه به دلایل سیاسی بلکه صرفا به خاطر فراموش نشدن خاطرات تلخ باقی مانده از وعده های گذشته آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمقاله کیهان/حسین شمسیان تاوان حرف های قشنگ از جیب مردم!

سرمقاله کیهان/حسین شمسیان تاوان حرف های قشنگ از جیب مردم!