مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 03:262015-11-25سياسي

مسئول سیاسی سپاه ناحیه لنده: بصیرت و آگاهی ملت ایران مانع از نفوذ دشمن می شود


ملت هوشیار و بصیرت ایران اسلامی با دقت در منویات مقام معظم رهبری زوایای نفوذ دشمن را به خوبی تشخیص خواهد داد و مانع از نفوذ و رخنه آن در کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از لنده، سرهنگ دوم پاسدار رضا رضایی شامگاه سه شنبه در مراسم یادواره شهید سید جان محمد موسوی نسب(آبروی محله) با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام سرگذشت افراد و گروه های مختلفی ذکر شده است گفت: در زمان پیامبر گرامی اسلامی بعضی ها به دلایل مختلف از رفتن به میدان جهاد و شهادت طرفه می رفت در زمان امام حسین(ع) و در صحرای کربلا نیز عده ای به بهانه معامله بزرگ دنیایی از بیعت با امام حسین(ع) طرفه رفتند.

وی افزود: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با تأسی از آرمان های اسلامی و و ارزش های انقلابی پا به میدان نبرد گذاشتند و با یاری امام زمان خویش در سپاه حق را در مقابله با باطل یاری رساندند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: امام خمینی(ره) چه زیبا فرمودند من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی(ع) می باشند.

رضایی در ادامه با طرح دو سوال چرا شهید موسوی نسب آبروی محله است و بعد از شهدا چه کردیم؟ یادآور شد: شهید موسوی نسب در نوجوانی مؤذن و مداح اهل بیت(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول سیاسی سپاه ناحیه لنده: بصیرت و آگاهی ملت ایران مانع از نفوذ دشمن می شود

مسئول سیاسی سپاه ناحیه لنده: بصیرت و آگاهی ملت ایران مانع از نفوذ دشمن می شود