مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 09:212015-11-24پزشكي

پنج اکیپ پزشکی به روستاهای محروم شهرستان کهگیلویه اعزام شد


به مناسبت هفته بسیج پنج اکیپ پزشکی در قالب تیم های دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی و آموزش های بهداشتی برای درمان و ویزیت رایگان به روستاهای محروم شهرستان کهگیلویه اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از دهدشت، سرهنگ خیرالله رضایی در حاشیه اعزام پنج اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی سعی دارد در جهت محرومیت زدایی از سطح شهرستان پزشکان خود را به مناطق محروم اعزام کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه به اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: در این اردوی یک روزه جهادی پزشکان بسیجی برای درمان و ویزیت رایگان به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده شهرستان کهگیلویه اعزام می شوند.

رضایی به انجام خدمات پزشکی رایگان در قالب 5 تیم پزشکی و بهداشتی به روستاهای محروم تنگ هیگون اشاره کرد و افزود: در این اکیپ خدمات دندان پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی و آموزش های بهداشتی به مردم محروم این منطقه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این اکیپ با 15 پزشک، پزشکیار و کارشناس بهداشت به مردم محروم خدمت رسانی می کند، عنوان کرد: کلاس های مختلف آموزشی و بهداشتی در این روستاها برگزار و بین دانش آموزان مدارس بسته های بهداشتی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج اکیپ پزشکی به روستاهای محروم شهرستان کهگیلویه اعزام شد

پنج اکیپ پزشکی به روستاهای محروم شهرستان کهگیلویه اعزام شد