مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 14:062015-11-22سياسي

به مناسبت هفته کتاب خوانی کتاب خوانان برتر سیمرغ تجلیل شدند


به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب خوانان برتر شهرستان سیمرغ قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان سیمرغ، پیش از ظهر امروز به‎مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم تجلیل از کتاب خوانان برتر سیمرغ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از مسئولان و دوست داران کتاب این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه، امام جمعه سیمرغ در سخنانی با بیان اینکه ساختن و مدیریت کشور با جوانان و نوجوانان مملکت است، گفت: آنها در آینده نقش مهم تری نیز در مبارزه با استکبار جهانی، مقاومت و پیشرفت علمی کشور دارند.

حجت الاسلام محمدباقر یوسفی با اشاره به اینکه وقت خیلی کم اما باارزش است، اظهار کرد: با سرعتی که دنیا پیش می رود اگر ما پابه پای دنیا و سریع تر از آن عمل نکنیم، همیشه عقب افتاده می مانیم.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان حاضر در جلسه با بیان اینکه یکی از پله های قوی نردبان ترقی و پیشرفت، مطالعه است و هر کتابی نیز لیاقت خواندن را ندارد، افزود: کتاب خوان آن است که بصیرت داشته باشد و کتاب خوب بخواند، لذا اگر کتاب خوان وقتش را صرف کتابی کند که سودی برایش ندارد این اسراف در زمان است.

نایب رییس شورای شهر کیاکلا نیز در این مراسم گفت: اگر بخواهیم تاریخ هر مملکتی را ورق بزنیم معمولاً بزرگان آنها اهل مطالعه و علم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته کتاب خوانی کتاب خوانان برتر سیمرغ تجلیل شدند

به مناسبت هفته کتاب خوانی کتاب خوانان برتر سیمرغ تجلیل شدند