مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آبان 1394 ساعت 14:562015-11-21دانش

نشست «آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی» برگزار شد


نشست «آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی» به میزبانی دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد - نشست آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی به میزبانی دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" از ساری، عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور بهشهر امروز در نشست آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی گفت: حرکت به سمت و سوی استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی موجود قبل ازهرچیز نیازبه دوره های آموزشی مهارت های زندگی ، مهارت های ارتباط جمعی درفضای مجازی برای نوجوانان دارد .

عبداله زاده، ادامه داد: حضور بدون اندیشه و آگاهی وبیش از حد نیاز و ضرورت دراین فضا ، ناخواسته این فرصت تبدیل به تهدید خواهد شد.

این استاد دانشگاه افزود: در برخی از موارد به علت استفاده نادرست از این فناوری ها و توجه به ابعاد منفی آن جسم و جان و روان انسان ها را به خطر انداخته است.

وی با اشاره به ابعاد مثبت ایجاد و گسترش شبکه های اجتماعی اظهار داشت: انتشار سریع اخبار و رویدادها، تقویت روحیه انتقادی، بهره مندی از خردجمعی، سرعت بخشیدن به فرآیند آموزش، تبلیغ و توسعه ارزشهای دینی، اخلاقی و انسانی از مهمترین آثار مثبت شبکه های اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی» برگزار شد

نشست «آسیب شناسی اجتماعی در بستر شبکه های مجازی» برگزار شد