مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 19:412015-11-18فرهنگي

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت برپایی نمایشگاه با 5 هزار عنوان کتاب در داراب


به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاهی با 5 هزار عنوان و بیش از 250 هزار جلد کتاب در حسینیه امام خمینی (ره) هیئت عاشقان ثارالله داراب گشایش یافت.

- " از داراب، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب لامرد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات علمی، تاریخی، مذهبی، شعر، ادبیات، کودک و نوجوان و یک هزار عنوان با موضوعیت دفاع مقدس با همکاری انتشارات سبز رایان گستر و حضور 70 ناشر از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و قم در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

هادی بصیری همچنین به برپایی نمایشگاه در تمام چهار بخش این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دلیل بعد مسافت، در بخش هایی که فاصله بسیاری با مرکز این شهرستان دارند، نمایشگاه هایی برپا می شود که سبب ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی خواهد شد.

وی برپایی این نمایشگاه را تا 15 آذرماه اعلام کرد و گفت: استقبال خوب مردم فرهنگ دوست داراب باعث شد که امسال دومین نمایشگاه کتاب در این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/  2448 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت برپایی نمایشگاه با 5 هزار عنوان کتاب در داراب

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت برپایی نمایشگاه با 5 هزار عنوان کتاب در داراب