مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 18:162015-11-18سياسي

نشست جشنواره شعر اشراق در گتوند برگزار می شود


با حضور جمعی از شعرای آیینی کشور نشست با کاروان خورشید از سلسله پیش نشست های سومین جشنواره بین المللی شعر حوزه «اشراق» در شهرستان گتوند خوزستان برگزار می شود.

- با حضور جمعی از شعرای آیینی کشور نشست با کاروان خورشید از سلسله پیش نشست های سومین جشنواره بین المللی شعر حوزه اشراق در شهرستان گتوند خوزستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اهواز، در آستانه اربعین حسینی و با حضور جمعی از شعرای آیینی کشور نشست با کاروان خورشید از سلسله پیش نشست های سومین جشنواره بین المللی شعر حوزه اشراق در شهرستان گتوند خوزستان برگزار می شود.

این برنامه در روز پنج شنبه، 28 آبان ماه جاری از ساعت 9 صبح با هدف با هدف ترویج فرهنگ اسلامی شعر، و تبیین جایگاه دین و اعتقادات در شعر در سالن همایش های دکتر قیصر امین پور گتوند آغاز می شود و تا ساعت 11:30 ادامه خواهد داشت.

این همایش از سوی دبیرخانه شعر اشراق و با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان گتوند، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود، همچنین مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در برگزاری این نشست مشارکت دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جشنواره شعر اشراق در گتوند برگزار می شود

نشست جشنواره شعر اشراق در گتوند برگزار می شود