مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آبان 1394 ساعت 22:102015-11-17سياسي

وزیر کار: مهم ترین اصل برای نویسندگان آزادی و امنیت است


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهم ترین اصل در جامعه برای نویسندگان آزادی و امنیت است، گفت: در همه کشورها چارچوب وجود دارد اما این چارچوب ها نباید جریان فکری را مسدود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم اختتامیه نخستین دوره کتاب سال اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور (نشان دهخدا) که امروز 26 آبان ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به همزمانی برگزاری این جشنواره با هفته کتاب، به اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی در جامعه پرداخت و گفت: اگر می خواهیم درباره کتاب حرف بزنیم باید در اولین گام بحث ذی نفعان متعدد کتاب را مطرح کنیم و اگر می خواهیم توسعه ای در حول و حوش کتاب داشته باشیم نمی توانیم آن ها را نبینیم.

ربیعی با بیان اینکه هنوز چیزی جای کتاب کاغذی را نمی گیرد و کتاب هنوز هم یک نماد است اظهار کرد: نخستین گروه ذینفعان کتاب نویسندگان هستند که مهم ترین اصل با اهمیت برای آن ها آزادی و امنیت است.

همه کشورها چارچوب دارند و در دیگر کشورها نیز همگان در چارچوب حرکت می کنند اما چارچوب ها باید مدون و مشخص باشد که جریان فکری را مسدود نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: مهم ترین اصل برای نویسندگان آزادی و امنیت است

وزیر کار: مهم ترین اصل برای نویسندگان آزادی و امنیت است