مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آبان 1394 ساعت 11:412015-11-17سياسي

چرا برخی با وجود نارضایتی رهبری صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا می کنند


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه گروه ها، جریانات و تفکرات مختلف باید خودشان را با ادبیات امام و رهبری تنظیم کنند، - گفت: چرا برخی در صورت نارضایتی مقام معظم رهبری صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، مجتبی شاکری در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطقی خارج از دستور، اظهار داشت: سالیان پیش جمعی از دوستان خدمت آیت الله پهلوانی رسیدند؛ وی به این افراد نکته ای درباره خواندن زیارت عاشورا بیان کرد و گفت زیارت عاشورا را با 100 لعن و 100 سلام بخوانید .

وی با بیان این که همه ما در معرض غفلت قرار داردیم، افزود: وقتی به خواص توصیه می کنند که زیارت عاشورا اینگونه خوانده شود برای این است که دچار غفلت نشویم.

هیچ کس نباید تصور کند از ناحیه شیطان در معرض آسیب نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همه ما در معرض آسیب هستیم و شاید کسانی که جایگاه بالاتری دارند بیشتر از آدم های معمولی طعمه شیطان می شوند.

شیطان در ما هم نفوذ می کند اما به بیان مقام معظم رهبری شیطان بزرگ، شیطان استکبار خطرناک تر از ابلیس است چرا که ابلیس انسان را وسوسه و درون آن نفوذ می کند ولی شیطان بزرگ مضیغه های دیگری هم در دنیای بیرون برای ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی با وجود نارضایتی رهبری صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا می کنند

چرا برخی با وجود نارضایتی رهبری صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا می کنند