مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آبان 1394 ساعت 11:162015-11-17دانش

تفویض اختیار میزان سکه های جلال به هیئت امنا


دبیر اجرایی جایزه جلال از تغییرات در این جایزه پس از بررسی در شورای عالی انقللاب فرهنگی خبر داد و گفت: یکی از این تغییرات تفویض اختیار میزان جوایز جایزه به هیئت امنا است.

- مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی و دبیر اجرایی جایزه جلال آل احمد در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به خبرهایی درباره احتمال کاهش سکه های جایزه جلال و بررسی این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما مجری جایزه هستیم، جایزه را هر گونه که اعلام کنند اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در عین حال به نظر می رسد، بحث در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کاهش جدی سکه های جلال نیست، بلکه قرار است، تفویض اختیاری درباره تعداد سکه های جایزه جلال به هیئت امنای بنیاد انجام شود.

به عبارت دیگر این هیئت امنا باشد که در هر دوره با توجه به شرایط موجود درباره تعداد جوایز تصمیم گیری کند.

قزلی در پاسخ به اینکه با این شرایط به نظر می رسد که نویسندگان در دوره های مختلف دچار نوعی بی عدالتی شوند، برای رفع این موضوع چه اقدامی اندیشیده شده است، گفت: قطعاً هیئت امنا برای این موضوع چاره ای خواهد اندیشید تا اینگونه نشود.

وی با بیان این مطلب که کلیه تغییرات در جایزه جلال تا عصر امروز نهایی و اعلام خواهد شد، گفت: در بخش های دیگری به جز جوایز نیز با تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار میزان سکه های جلال به هیئت امنا

تفویض اختیار میزان سکه های جلال به هیئت امنا