مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آبان 1394 ساعت 09:362015-11-14اقتصادي

تب داغ هنر در مهد صنایع دستی ایران


استان همدان میزبان صنعت گرانی از سراسر کشور است که با حضور در نمایشگاه هنرهای دستی، صنعت و هنر این مرز و بوم را به نمایش گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همزمان با آغاز فصل سرما، نمایشگاه بین المللی همدان میزبان صنعتگرانی در 70 رشته هنری است که از 33 استان کشور برای معرفی صنایع خود به شهر مهد هنر سفر کرده اند.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کنار برگزاری همایش "میرسیدعلی همدانی" گامی مهم و تحول آفرین در راستای توسعه، ارتقای کیفیت صنایع دستی، تثبیت بازار، تسهیل در گردش مالی، برند سازی و در مجموع حرکتی جدی در تقویت صنعت گردشگری به عنوان مهمترین محور توسعه مهد تاریخ و تمدن ایران زمین است.

بر پایی نمایشگاه صنایع دستی علاوه بر اینکه گامی مهم در راستای جذب گردشگر به استان همدان است اقدامی اساسی برای رشد و توسعه، درآمدزایی، ایجاد اشتغال و معرفی ارزش های فرهنگی این استان به شمار می رود.

براساس آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، هم اکنون 33 هزار نفر هنرمند و صنعتگر در 21 هزار کارگاه صنایع دستی در استان همدان مشغول به فعالیت هستند که این حوزه ظرفیتی عظیم در ایجاد اشتغال در استان را فراهم کرده است.

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گف وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب داغ هنر در مهد صنایع دستی ایران

تب داغ هنر در مهد صنایع دستی ایران