مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 15:062015-11-10اجتماعي

ماشین جدید پلیس ایران+عکس


فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از خودروی مکانیزه کنترل پارک خودروها از جایگزینی احتمالی مزدا 3 به جای خودروهای بنز پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور کشور با رونمایی از خودروی جدید مکانیزه کنترل پارک اظهار داشت: این خودروها که به صورت مکانیزه، پارک خودروها در معابر پایتخت را کنترل می کنند قابلیت این را دارند تا با سرعت و دقت بیشتر و بهره مندی از سیستم تصویربرداری از خودروهایی که در مکان غیرمجاز اقدام به پارک کرده اند، نسبت به اعمال قانون خودروهای متخلف، اقدام کنند.

فرمانده ناجا کنترل پارک دوبله غیرمجاز و عدم شارژ پارکومترها را از دیگر مزیت های این خودرو برشمرد و گفت: در حال حاضر قرار است این خودروها به صورت پایلوت در تهران به کار گرفته شوند و در صورت موفق آمیز بودن، در سایر شهرها نیز استفاده خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص جایگزینی مزدا 3 به جای بنزهای پلیس در پلیس راهور ناجا نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی خودروی مزدا وارد نیروی انتظامی شده و در حال تست جاده ای این خودرو هستیم که البته در صورت موفقیت آمیز بودن این تست ها، قطعاً از این خودرو استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین جدید پلیس ایران+عکس

ماشین جدید پلیس ایران+عکس