مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 14:162015-11-10سياسي

فرماندار پاکدشت: پاکدشت حائز رتبه اول پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته است


فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان این که پاکدشت حائز رتبه اول پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته است، گفت: بهزیستی پاکدشت عملکرد خوبی در حوزه پیشگیری دارد.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، نشست بررسی مشکلات بهزیستی شهرستان با حضور انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت، احمد دلبری مدیرکل بهزیستی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا اسدی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، مجید دین پرور رییس بهزیستی پاکدشت در محل فرمانداری آن شهرستان با هدف رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

علی صادقی، فرماندار شهرستان پاکدشت از انسجام و هماهنگی دستگاه ها و نهادها در این شهرستان خبر داد و گفت: در بحث پیشگیری از اعتیاد این شهرستان، رتبه اول را در سال گذشته کسب کرده و همایش های متعددی همچون پیشگیری از اعتیاد و خانواده سالم برگزار شده است.

وی افزود: آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد در سطح شهرستان و در سطح محلات پرخطر با کمک خیرین از اقدامات بسیار مهم بهزیستی پاکدشت است که در راستای استمرار و تداوم این برنامه ها حمایت مالی بهزیستی کشور را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاکدشت: پاکدشت حائز رتبه اول پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته است

فرماندار پاکدشت: پاکدشت حائز رتبه اول پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته است