مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 04:462015-11-10سياسي

پنجمین شب شعر عاشورایی جنوب کشور در شیراز برگزار می شود


پنجمین شب شعر عاشورایی عشایر جنوب کشور روز چهارشنبه 20 آبان ماه در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پنجمین شب شعر عاشورایی عشایر جنوب کشور روز چهارشنبه 20 آبان ماه مصادف با 28 محرم بعد از نماز مغرب و عشا در دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار می شود.

امین الله قربانی، دبیر اجرایی پنجمین شب شعر عاشورایی عشایر جنوب کشور، عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 85 اثر از 38 شاعر عشایر کشور به دبیرخانه این شب شعر ارسال شده است اظهار داشت: در پایان این دوره از 12 شاعر و اثر برگزیده و نیز دو مداح از استان های خوزستان و اصفهان که به زبان های لری و ترکی قشقایی به مدیحه سرایی می پردازند تقدیر می شود.

نخستین دوره شب شعر عاشورایی عشایر جنوب کشور در راستای آشنایی جامعه هدف با خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه فرهنگ عاشورایی از سال 1390 با حضور 10 استان عشایری در شیراز برگزار شد.

از ابتدای برگزاری نخستین دوره شب شعر عاشورایی عشایر جنوب کشور تاکنون 226 شعرشناس از استان های اصفهان، اردبیل، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی، بوشهر و فارس و دیگر جامعه عشایری در آن شرکت کرده اند که 170 نفر آنها در بخش آقایان و 56 نفر در بخش بانوان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین شب شعر عاشورایی جنوب کشور در شیراز برگزار می شود

پنجمین شب شعر عاشورایی جنوب کشور در شیراز برگزار می شود