مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 19:412015-11-08سياسي

انقلاب اسلامی ایران به واسطه مردم مداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید


رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه مردم مداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام سید حمید روحانی ظهر امروز در کرسی آزاد اندیشی با موضوع بررسی خطرات تحریف اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی برپا شده بود اظهار داشت: نتیجه این تبلیغات 200 ساله ایجاد خودباختگی و وابستگی به غرب بود و در این مقطع امام راحل با تزریقات سوء و زهرآگین مقابله و ملت ایران را به میزان داشته ها و قدرتشان آگاه کرد.

وی افزود: تحقیر ملت ایران و اینکه بگویند ایرانی ها از کرامت انسانی تهی هستند از جمله اقداماتی بود که فراماسونر ها در این کشور دامن زدند و بر مردم ایران بردگی فکری را تحمیل کردند؛ دین باوری از جمله مواردی بود که فراماسونر ها آن را عدم پیشرفت می دانستند و در این باب مقاله و کتاب های بسیاری نوشته اند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی نفوذ را اهرم دیگر فراماسونر ها در جریان تحریف دانست و افزود: آن ها بر این باور بودند که می توان از میان روحانیون کسانی را جذب کنیم تا به سازمان فراموسونر ها بپیوندند و تا زمانی که اندیشه های خود را در جامعه گسترش ندهیم از جدایی دین و سیاست سخنی نگوییم و با تجلیلی از روحانیون آن ها را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران به واسطه مردم مداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید

انقلاب اسلامی ایران به واسطه مردم مداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید