مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 16:512015-11-08سياسي

کتاب «حماسه های نامداران گمنام» مرجعی برای وقایع دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه کتاب «حماسه های نامداران گمنام» تلفیقی از خاطرات، ادبیات و تاریخ شفاهی و اسناد است، - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه کتاب حماسه های نامداران گمنام تلفیقی از خاطرات، ادبیات و تاریخ شفاهی و اسناد است، اظهار داشت: کتاب یادشده بسیار نفیس بوده و می تواند به عنوان مرجعی برای وقایع دفاع مقدس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی ظفری در آیین رونمایی از کتاب حماسه های نامداران گمنام در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به شهادت سرلشگر حاج حسین همدانی اظهار داشت: شهید همدانی در شرایطی که از مأموریت سوریه بعد از 4 سال بازگشت گفت به شرطی بر می گردم تا هر زمان مأموریتی در محور سوریه بود در آنجا حضور یابم و شهدا این چنین شخصیتی داشتند.

ظفری بیان کرد: سنگ بنای باغ موزه دفاع مقدس را شهید همدانی گذاشت و در برخی اوقات نیز خود و مدیون این شهید و شهدای مملکت هستیم و نباید این دین را فراموش کنیم.

وی با اشاره به تشییع بی نظیر سردار شهید همدانی در همدان اظهار داشت: حدود 600 هزار نفر از مردم همدان برای تشییع پیکر مطهر شهید جمع شدند و این به سبب رفتار و اخلاص شهید بود.

ظفری با اشاره به به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند: برخی از این ها مطرح می شوند و بسیاری از آنها گمنام هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «حماسه های نامداران گمنام» مرجعی برای وقایع دفاع مقدس است

کتاب «حماسه های نامداران گمنام» مرجعی برای وقایع دفاع مقدس است