مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 20:212015-11-07سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: مداحان پیام رسان معارف ائمه (ع) هستند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد گفت: مداحان پیام رسان معارف ائمه معصومین (ع) هستند.

- " از غرب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین صدق علی جلیل زاده امشب در دیدار با اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان شهریار در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد اظهار کرد: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأثیر بالایی در معرفی صحیح و دقیق زندگی و معارف ناب ائمه معصومین (ع) به مردم دارند و در این مسیر باید از چهره دین خرافه زدایی کنند.

وی بیان کرد: مسئولان هیئات مذهبی، مداحان و تمام افرادی که در مراسم سوگواری ائمه اطهار (ع) نقش دارند، به گونه ای پیام رسان زندگی و معارف ائمه معصومین (ع) هستند و در این راه منش این بزرگواران را به عینه به جامعه نشان داده و از خرافه های بروز کرده در این مسیر جلوگیری می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد تصریح کرد: مداحان با نقشی که در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند، ترویج دهنده منش و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد سعی دارد تا به مداحان این شهرستان در مسیری که قرار دارند، کمک کند و ظرفیت های بالقوه آنها را به بالفعل تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: مداحان پیام رسان معارف ائمه (ع) هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: مداحان پیام رسان معارف ائمه (ع) هستند