مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آبان 1394 ساعت 10:562015-10-28پزشكي

سمینار جامعه و سلامت روان با حضور روانپزشکان ایرانی مقیم انگلیس در یزد برگزار شد


به مناسبت هفته سلامت روان، سمینار جامعه و سلامت روان با حضور روانپزشکان، پزشکان داخلی، روسای مراکز بهداشتی درمانی و متخصصین داخلی مغز و اعصاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد"، همزمان با هفته سلامت روان و با هدف ارائه الگویی جهت رفع مشکلات اعصاب و روان در گروه های مختلف جامعه، سمینار جامعه و سلامت روان با حضور روانپزشکان ایرانی مقیم انگلیس روز گشته در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد و موضوعات و راهکارهای متعدد مورد بررسی قرا گرفت.

مجتبی یاسینی اردکانی، رییس انجمن روانپزشکی یزد در این مراسم گفت: نامگذاری عنوان این سمینار با هدف توسعه رفع مشکلات اعصاب و روان از فرد به جامعه بوده و رسالت مسئولان بهداشت و روانپزشکان آن است که برنامه هایی را طراحی نموده تا دانش مردم را در خصوص بیماری های اعصاب و روان ارتقا داده تا اولا از بروز چنین بیماریهایی پیشگیری بعمل آید و ثانیا با افزایش آگاهی شهروندان در صورت ابتلا به این بیماریها تمهیدات لازم جهت ارجاع آنان به مراکز و متخصصین اعصاب و روان فراهم آید.

وی افزود: کلینیک های مادر و کودک به منظور پوشش مسائل روحی و روانی مادران و کلینیک آلزایمر جهت کمک به سالخوردگان از جمله اقداماتی است که ضروری است برای پیشگیری و درمان بیماران توسط دانشگاه و مراکز بهداشتی راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار جامعه و سلامت روان با حضور روانپزشکان ایرانی مقیم انگلیس در یزد برگزار شد

سمینار جامعه و سلامت روان با حضور روانپزشکان ایرانی مقیم انگلیس در یزد برگزار شد